Guido van de Wiel Trendwatcher van het jaar

Jury van communicatie- en marketingspecialisten, strategen en innovatie-experts beoordeelde de ingezonden stukken

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag zijn de winnaars van de TrendWatcher of The Year Awards bekend gemaakt. Ze werden uitgereikt tijdens de Accenture Innovation Awards. Guido van de Wiel van Wheel Productions werd de nieuwe ‘TWOTY&;. Volgens de jury omdat hij in zijn inzending mens en technologie samenbrengt; thema’s die bij veel van de inzendingen centraal stonden. ‘Door een nieuw paradigma voor te stellen - het natural-cultural paradigm - overstijgen we de huidige one size fits no one met variation fits everyone

Visies
De organisatie van de TWOTY Awards promoot dat wij onze blik op de toekomst moeten verruimen en is dus altijd op zoek naar nieuwe visies op gebied van trends en mogelijke toekomsten. De TWOTY Awards worden georganiseerd door SecondSight, een instituut waar diverse trendwatchers, trend forecasters en futuristen hun visie en kijk op de toekomst delen. Een jury van communicatie- en marketingspecialisten, strategen en innovatie-experts beoordeelde de ingezonden stukken en keek welke trends en toekomstvisies relevant zijn en waarom. ‘Meer mensen dan ooit tevoren werken aan innovatie en dus met de toekomst’, zegt Andrea Wiegman, oprichter van de TWOTY Awards, ‘maar toch is de toekomst complexer dan zo één, twee, drie lijkt. En innoveren zonder visie of kijk op trends kan verkeerd uitpakken. Wij vinden het belangrijk om meerdere visies naast elkaar te leggen zodat mensen een eigen visie kunnen ontwikkelen.’

Voor de titel TrendWatcher of The Year Awards waren ook Jacqueline Wolfs (Birds&Wolves) en Sander Duivestein genomineerd. Futurist of the Year werd Rachel Armstong / Professor of Living Architecture. Tot Talent van het Jaar werd Delany Boutkan uitgeroepen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie