Hema lokt prikkelbare én positieve reacties uit met gedurfde inhaker

Het meest opmerkelijke werk op sociale media, door The Best Social Media.

Inhaken op de actualiteiten is in tijden van een pandemie niet makkelijker geworden. Want de schaduw van de coronacrisis ligt gevoelig voor iedereen die er door wordt getroffen. En ongeveer de hele maatschappij wordt er direct of indirect door getroffen. Een seconde langer nadenken is dus gewenst, maar zegt dit dat er niet meer op de actualiteiten wordt ingespeeld? Zeker niet. Hema wist babyshampoo te koppelen aan het vaccin. En dat gaf de nodige prikkels op Facebook.

Advertentie
advertisement

Dus, liever wel of geen prik?

 

Bij HEMA hebben wij alles in huis voor persoonlijke verzorging voor jezelf én voor je kleintjes. Zoals deze fijne shampoo, bijvoorbeeld.

Geplaatst door HEMA op Vrijdag 29 januari 2021

 

Het zal je niet verrassen. Want de discussie over gevaccineerd willen worden of niet, kan leiden tot een discussie over een inhaker met babyshampoo.

HEMA_comments

En waar de één zich afvraagt of het een hint is om vaccineren te ontmoedigen, hoopt Marx op een sneertje juist richting de anti-vaxxers.

HEMA_3

We kunnen het er over eens zijn dat niet iedereen het met elkaar eens is.

HEMA_4

Al is volgens sommigen juist deze humor het beste vaccin.

HEMA_5

Hoe dan ook, qua injectie aandacht heeft HEMA in ieder geval raak geprikt.

HEMA_6

The Best Social Media

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel over merken op social media, dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie