Nederlands Merkgoed investeert in scale-up Stoov

De investeerder ziet kansen voor de ontwikkelaar van design draadloze warmtekussens.

Warmtekussen
Stoov

Nederlands Merkgoed (NMG), de investeerder die zich richt op versnelde groei van onderscheidende consumentenmerken, participeert in het Nederlandse merk Stoov, ontwikkelaar van ‘design’ draadloze warmtekussens en -dekens. Het doel is om de internationale groei van het merk verder te versnellen.

Stoov ontwikkelt en verkoopt via een direct to consumer businessmodel oplaadbare warmtekussens en -dekens voor binnen en buiten. NMG: ‘Als grondlegger van design warmtekussens groeit Stoov sterk. Het merk heeft inmiddels een leidende positie opgebouwd in West-Europa. Er liggen talrijke kansen, zeker nu terrasverwarmers en heaters meer en meer ter discussie staan.’ De duurzame gedachte achter het kussen is dat je jezelf verwarmt, in plaats van de lucht.

Jochem Schouten van NMG stelt vast dat Stoov naast bedrijven als Passa Sports (onder andere TennisDirect), Nomad, Ranja en BenBits, een mooie aanwinst is. ‘Deze participatie past perfect binnen onze strategie, waarbij we ons richten op kansrijke bedrijven in leisure en food met gezonde of duurzame proposities.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie