Thecla Schaeffer (Tony’s): ‘Ik erger me aan bedrijven die opeens een sociaal gezicht laten zien’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY Drie deskundigen spreken. ‘Mensen beginnen moe te worden van coronacommunicatie van merken.’

Op eieren lopen
Adformatie Daily

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In de eerste aflevering schuiven aan Hella de Weger, head of brand bij a.s.r., Thecla Schaeffer, cmo Tony’s Choconlonely en Andy Mosmans, partner bij ARA om het onderwerp ‘Op eieren lopen’ te bespreken. Want, wat communiceer je als merk wel en wat niet, tijdens de crisis?

  • Wat doen zij zelf (met hun merk)?
  • Wat kan nu echt niet?
  • Zit het publiek nog te wachten op reclame met de boodschap van verbinding?

 

Zie hieronder het gehele online panelgesprek (16 minuten). Met excuses vooraf voor de soms wat moeizame audiokwaliteit.

Advertentie
advertisement
Adformatie Daily: Op eieren lopen
Advertentie