Vivian Reijs goochelt borden weg in nieuwe Lassie-campagne

Volgens het rijstmerk is bewuster eten een stuk makkelijker dan we denken.

tekent voor de realisatie van de campagne.

De meeste mensen weten dat bewust eten bijdraagt aan een gezonder leven. Alleen om daar daadwerkelijk iets aan te doen, is volgens Lassie een grote stap.

Kleine stap

In de nieuwe campagne introduceert voedingscoach en Lassie-gezicht Vivian Reijs het thema ‘Een kleine stap naar een gezondere hap’. Volgens Reijs is je gerecht direct gezonder, wanneer je bijvoorbeeld witte rijst vervangt voor zilvervliesrijst. Zelfs zonder dat je verschil proeft.

‘Bewuster eten is een proces dat je, alleen of met je gezin, doormaakt’, vertelt , marketing manager Lassie. ‘Zo moet je niet van de één op de andere dag je gezin uit het niets een rijst-linzen-bietsalade met avocado en spinazie voorschotelen. Maar vervang je rijst een keer door een gezondere variant. Stap voor stap dus.’

De campagne is sinds deze week te zien op televisie en online. In de loop van het jaar krijgt de campagne vervolg met andere producten:

Credits
Opdrachtgever: Lassie
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Paul Stam
Productiemaatschappij: First On Mars
Regisseur: Herman Poppelaars

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie