Creatie & Campagnes

Jumbo begint campagne voor spaaractie racewagen Max Verstappen

Redactie | 29 augustus 2017, 17:41

Tijdens de nieuwe Jumbo-campagne die deze week begonnen is, rijdt een truck met hierop Max’ echte racewagen door heel Nederland.

Iedereen die een selfie met deze Formule 1-bolide deelt met #HalloMax en Jumbo tagt, maakt kans op een compleet verzorgde reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi én een meet&greet met Max Verstappen.

Vervolgens begint een grote Max Spaaractie, waarbij Jumboklanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de Max Verstappen-racewagen.
 

Dit is niet de eerste samenwerking tussen Jumbo en Max. Eerder al dook Verstappen op in campagnes voor de Jumbo Racedagen en Jumbo’s thuisbezorgservice. In april 2017 scoorde Jumbo miljoenen views met een Max Verstappen photobomb-video die viraal ging op dumpert, YouTube en Facebook.

De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Vijf890.

Credits
Klant: Jumbo Supermarkten
Bureau: Alfred International en Vijf890
Eindverantwoordelijke klant: Tom Verwijst
Eindverantwoordelijk bureau: Marco Jongeneel, Jochem Kleine, Michelle Doornbusch
Product: online video
Spotlengte: 0:30”
Productiemaatschappij: Pastrami
Regisseur: Ricardo Paterno
Camera: Sami El Hassani, Giorgio Oehlers
Editor: Giorgio Oehlers

Over de auteur

Reacties op dit artikel (10)

Comment author avatar
Avatar

Arjan mengerink

(29 augustus 2017, 23:45)
In welke plaatsen komt hij eigenlijk?
Avatar

Paul Blok

(30 augustus 2017, 9:14)
Op een truck: dat is de enige manier om zeker te weten dat de Renault zich verplaatst.
Avatar

Arjen de Jong

(1 september 2017, 11:25)
Jumbo kan beter een spaaractie beginnen om de Renault van Max weer rijdend te krijgen.
Avatar

Sandra

(1 september 2017, 23:20)
Waar komt de truck nog meer deze week
Avatar

Natasha

(5 september 2017, 22:01)
Ik wil ook wel graag weten waar de truck komt? Mvg natasha
Avatar

adri

(26 september 2017, 20:22)
jammer dat de race auto die je kan sparen voor 15 euro per zegel en dan 20 maal nodig is een plastic autootje is en geen echte je praat over 20 x 15 euro is 300 euro aan boodschappen . koop een echte van ijzer en die kost nog geen 50 euro . hoef je ook niet naar een dure winkel voor je boodschappen
Avatar

Anonymous

(29 september 2017, 1:17)
300 euro voor genoeg zegels binnen 1 maand aan boodschappen uitgeven,sorry..?dat is voor een doorsnee mens dus echt niet haalbaar
Avatar

TG

(4 oktober 2017, 1:15)
Zoals te verwachten liep het storm, en waren de auto's veel sneller dan verwacht uitverkocht. Klanten die voor honderden euro's aan boodschappen hebben gedaan worden zonder iets naar huis gestuurd omdat Jumbo de aanloop verkeerd heeft ingeschat. Deze klanten zijn uiteraard boos en worden zo door Jumbo enorm teleurgesteld. Slechte planning & gezichtsverlies voor Jumbo. Heel jammer.
Avatar

Jan Kamper

(4 oktober 2017, 10:45)
We zitten natuurlijk ver boven de €300 want wanneer heb je voor precies €15 aan boodschappen.Kaart vol en auto niet meer leverbaar.
Goede reclame Jumbo. Heel veel mensen teleurgesteld.
Laat er auto's bijmaken of lever niet meer spaarkaarten dan dat je auto's hebt. Dit is natuurlijk helemaal niks.
Avatar

Eirlys

(23 november 2017, 4:58)
Thanks for the information your article brings. I see the novelty of your writing, I will share it for everyone to read together. I look forward to reading many articles from you.
https://uspstracking1.wordpress.com/

Gerelateerde items Max Verstappen Jumbo

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs