Creatie & Campagnes

Jumbo komt met extra lange 'feel good' kerstcommercial

Redactie | 6 december 2016, 19:28

De bekende Jumbo-familie speelt hoofdrol in nieuwe kerstcommercial waarin 'de helpende hand' centraal staat.

Elkaar een helpende hand bieden tijdens de feestdagen, is dit jaar voor Jumbo het thema in de landelijke kerstcampagne. Vader Frank Lammers steekt in deze commercial vreemden op straat een helpende hand toe. Deze Kerst schakelt Jumbo zelf óók hulp in van sterrenchef Jonathan Zandbergen, om Nederland te inspireren voor het kerstdiner. 

Zandbergen (31) van sterrenrestaurant Merlet is vorige maand door GaultMillau 2017 uitgeroepen tot Talentvol Chef van het Jaar. De sterrenchef heeft een kerstdiner samengesteld voor Jumbo. Deze recepten ‘Van de Chef’ - met Hollandse garnalen, zalm, rollade, varkenshaas en vanilleroomijs - staan in de kersteditie van Hallo Jumbo magazine. ;s zijn er ook. 

Verder zijn de Jumbo-winkels volledig in kerstsfeer en helpen medewerkers klanten bij het vinden van kerstproducten en boodschappen inpakken. 

Bureau: Alfred International

Over de auteur

Reacties op dit artikel (13)

Comment author avatar
Avatar

(6 december 2016, 21:23)
heerlijke film!
Avatar

Bert

(6 december 2016, 21:31)
Hij is vooral lang.
Avatar

Hans Veenman

(7 december 2016, 7:59)
"Bekende" Jumbo-familie? Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Wel ontzettend aardig van die Jumbo-medewerkers dat zij klanten helpen bij het vinden van kerstproducten. Die staan zeker in een moeilijk vindbaar achterafhoekje van de winkel?

En ze pakken ze ook nog voor me in. Wat een gewéldige supermarkt.
Avatar

Henk

(7 december 2016, 9:29)
Prima film
Avatar

Rikje Thie

(7 december 2016, 10:27)
Top film!
Avatar

Mike

(8 december 2016, 17:16)
prachtige film. Wie heeft Alfred daar voor gevraagd?
Avatar

piet puk

(10 december 2016, 16:58)
wat een irritante reclame hij wordt elke dag wel 20x herhaald ik heb hem nu wel gezien
Avatar

Petry

(10 december 2016, 18:59)
Geweldige reclame, steeds weer een glimlach op mijn gezicht.
Avatar

Olga valentijn

(12 december 2016, 14:19)
Wat een supermooie reclame ...de mooiste aller tijden
Avatar

Anonymous

(13 december 2016, 21:54)
Waar is deze reclame opgenomen?
Avatar

Erna

(18 december 2016, 8:23)
Helemaal goed gedaan, gewoon een beetje ontroerend zelfs..
Avatar

Jan

(18 december 2016, 23:12)
Er is een stukje uitgehaald. Dochter zat eerst met poesje aan tafel. Nu ineens niet meer. Was de film te lang??

Gerelateerde items Jumbo kerstcommercial Alfred

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs