Rabobank wil jongeren trekken met nieuw platform PASSI

De bank hoopt zo voor 12-17-jarigen een fundament te leggen voor een ‘financieel gezond leven’.

Rabobank lanceert het jongerenplatform PASSI voor jongeren in de leeftijd 12-17 jaar om hen aan te moedigen vanaf jonge leeftijd zelfstandig geld te verdienen én om hun talenten te ontwikkelen.

Rabobank biedt jongeren ook de kans om hun talent te ontdekken of in de praktijk hun droombaan te vinden d.m.v. partnerships, masterclasses, stages & baantjes bij merken en bedrijven die voor jongeren relevant zijn. 

De bank wil voor jongeren het fundament leggen voor een financieel gezond leven, en daarmee voor iedereen een gezonde financiële toekomst creëren. De boodschap van PASSI: ‘Regel je eigen geld, pak die PASSI’.

PASSI betekent volgens de bank: geld verdienen én talent ontwikkelen, maar de naam is ook een knipoog naar de pinpas.

De pinpas voor de jongeren is doorzichtig (‘transparant’).

Zelfredzaamheid

Zelfredzaamheid is een van de vier belangrijke thema’s binnen de nieuwe positionering van de Rabobank.

Dorkas Koenen, directeur marketing, zegt dat zijn bank gelooft dat iedereen een gezonde financiële toekomst kan creëren. ‘Het fundament hiervoor wordt gelegd op jonge leeftijd, want jong geleerd is oud gedaan.  Aan de basis hiervan staat zelf inkomen genereren, zodat je ook op eigen benen leert staan.’

PASSI wordt geïntroduceerd via een digital-first campagne. Met content van social influencers, artiesten en partners op het gebied van muziek, food, sport, gaming en beauty zal het platform continu gevoed worden met inspiratie en kennis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie