Reclamebureau True ontwikkelt internationale campagne Mitsubishi

De Mitubishi Outlander PHEV wordt geïntroduceerd door een Utrechts bureau.

In opdracht van het Japanse hoofdkantoor liet Mitsubishi Motors Nederland de film te ontwikkelen en hiervoor koos het True. De campagne is geregisseerd dooor Michael Wong, de muziek is van Jonathan Jeremiah. De plug-in-hybride auto wordt door True gepositioneerd als één van de dingen waar je op een gegeven moment klaar voor bent in je leven. Het moment dat je je bewust wordt van jezelf en waar je voor staat. 

 

‘We hebben ervoor gekozen om de traditionele hard selling op basis van features en opties te verruilen voor een soft selling op basis van levenservaring’, zegt Willem Jan Oosterveld, General Manager Marketing Mitsubishi Motors Nederland. ‘Dit is voor Mitsubishi Motors een vernieuwende aanpak.’

Deze langere introductiefilm werd voor het eerst getoond op de Motor Show van Parijs. Vanaf volgende maand zal de film ingekort te zien zijn in diverse landen en als tv- en online reclame in Nederland. 

 

Bureau: True

Creatie: Jeroen Ritsema, Wilbert Leering

Account: Maaike Veenstra, Mariska Wilschut

Verantwoordelijk bij klant: Willem Jan Oosterveld, Myrthe Beulenkamp, Chiho Hirasuga, Alex Thomas

RTV productie: Pirke Bergsma

Productiemaatschappij: Bonkers

Regisseur: Michael Wong

D.O.P.: Menno Mans

Editor: Gert van Berckelaer

Producers: Jan Jinek, Saskia Kok

Post-productie: MPC

Geluid: Stainless Sound

Muziek: Jonathan Jeremiah

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie