Overslaan en naar de inhoud gaan

Dries Poels Manager Marketing Communicatie & Brand Management bol.com

Hij wordt verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van het merk.
Miniatuurvoorbeeld

Hiervoor was Poels acht jaar op interimbasis werkzaam voor verschillende merken. Zo was hij de afgelopen twee jaar manager brand & content communications bij KPN, waar hij eerst verantwoordelijk was voor de merkintegratie van Hi naar KPN en daarna voor de verjonging van het KPN-merk. Daar zijn onder meer activaties als Pridestream en contentpartnerships met bijvoorbeeld ADE en Mojo Festivals uit voortgekomen.

Eerder was hij ook (ad interim) Manager Advertising bij IKEA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in