Media

Talpa ambitieus met tv-zenders: 'We willen naar ruim 21 procent marktaandeel'

Maarten Hafkamp, redactie | 27 november 2017, 15:30

De lineaire tv-zenders blijven een grote rol spelen in het nieuwe crossmediale bedrijf van John de Mol.

SBS Broadcasting heet vanaf nu Talpa TV, zo bleek vorige week tijdens de presentatie van het nieuwe Talpa. Met de zenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9 en on demand platform KIJK is de zendergroep nu derde in de markt. Nummer 1 worden is lastig, maar volgens CCO Peter de Mönnink wil Talpa TV 'meer comp...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Talpa Sbs Broadcasting

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs