TP Vision Philips gaat programmatic aanbieden op smart tv's

Philips zet eerste stappen in de programmatic advertentiemarkt met Improve Digital.

Philips tv sets zullen video programmatic advertentiecampagnes op de smart TVs in de Europese markt aanbieden met behulp van Improve Digital’s full-stack platform 360 Polaris.

Philips biedt adverteerders daarmee naar eigen zeggen een nieuw kanaal voor adverteerders om ze high-quality boodschappen hun doelgroepen te bereiken, zonder tussenkomst van adblockers. Improve Digital levert de technologie en zal Philips ondersteunen bij de verkoop de smart tv inventory. De fabrikant verwacht zo een nieuwe inkomstenstroom te genereren.

Paulo Lopes, partnership manager smart tv van Philips TV: &;Dit is een volledig nieuwe stap voor ons, en onze keuze is gevallen op Improve Digital omdat ze in de programmatic markt een expert zijn op het gebied van video.&;

Voor adverteerders betekent de samenwerking dat, doordat programmatic campagnes voortaan op het grote tv-scherm zijn te zien zien, de impact en kwaliteit van deze campagnes die van traditionele tv spots evenaren. Nu deze campagnes concurreren met traditionele tv-spots zullen ze ook vaker te zien zijn tijdens prime time tv.

Kyra Steegs, senior video director van Improve Digital: &;Het toevoegen van het tv scherm als device aan ons full-stack aanbod is onderdeel van onze bredere video strategie en zorgt ervoor dat we klaar zijn voor het veranderende tv ecosysteem. Samen kunnen we kijkers een naadloze videoadvertentie beleving bieden, en marketeers en adverteerders toegang geven tot het potentieel van niche targeting.&;

is wereldwijd een van de grootste aanbieders van lcd-tv&;s en monitoren die in licentie worden gebouwd en ontwikkeld onder de merknaam Phlips. Het bedrijf onstond in 2012 uit Koninklijke Philips, sinds 2014  is hetgeheel eigendom van het Chinese TPV Technology. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie