Mediahuis
partner

Mediahuis

Wij zijn een mediahuis gebouwd op een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek. Met onze bekende merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, GroupDeal, NSMBL en Dumpert bereiken we een brede selectie doelgroepen in heel Nederland. Tegelijk hebben we dankzij regionale merken als Noordhollands Dagblad en Haarlems Dagblad een hechte band met de regio. Wij brengen mensen en verhalen samen. Door simpelweg te luisteren naar ons publiek en jouw doelgroep. We weten wat hen drijft en interesseert. Wat belangrijk is en belangrijk gaat worden. Wij kijken verder Verder dan de eigen voordeur, plat bereik en standaard oplossingen. Wat er ook voor nodig is om samen succesvol te worden en te blijven. Duurzame relaties bouwen en koesteren Met diepgaande kennis van publiek en het medialandschap. Dat is waar we in geloven. Relaties met ons publiek, jouw doelgroep en elkaar. Al decennia lang. Daar zijn we trots op. Bereik 5,2 miljoen mensen. Iedere dag. Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platformen biedt Mediahuis adverteerders groots bereik door héél het land en recht in de regio. Met Mediahuis bereiken wij dagelijks 5,2 miljoen mensen via print en online. Door de data op basis van miljoenen contactmomenten met onze lezers weten wij wie zij zijn, waar zij behoefte aan hebben en wat hun voorkeuren zijn. Dat zorgt ervoor dat wij jouw boodschap gericht en effectief kunnen verspreiden. Lees meerLees minder
Advertentie