Overslaan en naar de inhoud gaan

Zorg en Zekerheid: de beste keuze BIJ ONS in de regio

Mensch ontwikkelt integrale merkcampagne.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Bij ons zorgen we voor elkaar

Opgericht in 1825 in Leiden is Zorg en Zekerheid één van de oudste zorgverzekeraars van Nederland. Bovendien richt ze zich nog altijd op de regio, waar ze een sterke marktpositie heeft – niet op het hele land zoals de meeste zorgverzekeraars. Zorg en Zekerheid zocht een creatief bureau om haar positionering aan te scherpen en een nieuwe merkcampagne te ontwikkelen die haar regionale positie zou verstevigen. Na een korte pitch gunde ze de opdracht aan Mensch.

Beter in jouw buurt 
Zorg en Zekerheid heeft landelijk een marktaandeel van zo’n 3%. Maar in haar regio (van Amstelveen in het noorden tot Leiden in het zuiden) is Zorg en Zekerheid marktleider. Ze is al 200 jaar nauw betrokken bij die regio en ondersteunt talloze regionale initiatieven op het gebied van sport en gezondheid. Ze kent alle zorgverleners persoonlijk en heeft met iedereen goede zorgcontracten. Daarom krijgt Zorg en Zekerheid in haar regio meer voor elkaar dan andere zorgverzekeraars. En daarom is ze voor mensen uit de regio de beste en meest logische keuze. Die meerwaarde van een regionale focus komt tot uiting in de merkregel die Zorg en Zekerheid al jaren consistent voert: Beter in jouw buurt.

Bij ons campagne beelden

BIJ ONS in de regio
Zorg en Zekerheid heeft dus belangrijke voordelen voor verzekerden uit de regio. Dat is lang niet bij iedereen bekend. In de nieuwe merkcampagne claimt Zorg en Zekerheid de regio daarom als háár regio. En in die regio zorgen we voor elkaar: zo doen we dat, bij ons. Met BIJ ONS verwoordt en verbeeldt Zorg en Zekerheid haar claim op de regio.

Afhankelijk van de campagnefunnel heeft BIJ ONS drie betekenissen. In de merkopbouwfase gaat BIJ ONS over de regio; over de mensen die hier wonen en hun unieke mentaliteit. Zo wordt Zorg en Zekerheid stevig neergezet als één met de regio.

In de daaropvolgende fase ligt de focus op de samenwerking met zorgverleners. Verschillende zorgprofessionals uit de regio endorsen Zorg en Zekerheid. Ze delen verhalen en bewijs over hoe ze goed met Zorg en Zekerheid samenwerken: BIJ ONS gaan we samen voor de beste zorg.

Bij ons gaan we samen voor de beste zorg

In de conversie-fase gaat BIJ ONS over de voordelen van verzekerd zijn bij Zorg en Zekerheid zélf. Zorg en Zekerheid verbindt inwoners en zorgverleners en krijgt daarom meer voor elkaar dan andere zorgverleners. Daarom is Zorg en Zekerheid voor iedereen in de regio de beste en ook meest logische keuze.

Want zeg nou zelf: als je bij de grootste zorgverzekeraar in de regio meer zorg voor je geld krijgt, waarom zou je dan een zorgverzekeraar van buiten de regio overwegen?

De campagne ging live op 3 november en is de komende weken erg goed zichtbaar in de regio van Zorg en Zekerheid, onder andere op (addressable) TV, (online) radio, outdoor (snelwegmasten, NS-stations, abri's), sociale media, online display, magazines en huis-aan-huisbladen.

Zorg en Zekerheid

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in