Overslaan en naar de inhoud gaan

B2B breidt uit op NIMA Marketing Day 12/6

Een groter podium, nog meer impact!
Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

community NIMA
community NIMA

B2B-marketing is hot, en dat merkten we vorig jaar aan de overvolle zalen. Dit jaar pakt de NIMA B2B-community het groter aan, met een eigen, ruimere zaal op NIMA Marketing Day. B2B-marketing is in transitie, en dit programma toont de laatste ontwikkelingen, van geopolitieke veranderingen tot psychologische verleiding.

Op 12 juni staan inspirerende cases van vooraanstaande B2B-bedrijven op het programma. Geen verkooppraat, maar echte lessen uit de praktijk. Dit zijn de eerste namen:

Havenbedrijf Rotterdam | Strategisch positioneren onder druk
Karin van de Braak toont hoe geopolitieke veranderingen invloed hebben op de haven en hoe het bedrijf zijn concurrentiepositie behoudt terwijl het economische en maatschappelijke waarde levert.

Deli Home | Shoppergedrag als drijvende kracht achter transformatie
Stefan Wijnen legt uit hoe veranderend shoppergedrag leidt tot nieuwe eisen aan klantbeleving, waarbij digitale tools en samenwerking met retailers samenkomen in een geïntegreerde aanpak.

Synerflow | Word B2B meesterverleider
Wing Cheung deelt hoe je met verleiding en psychologische principes zelfs de moeilijkst bereikbare klanten in beweging krijgt.

Buckaroo | De kracht van een onderscheidend merk
Kevin Wetzel vertelt hoe Buckaroo zich transformeerde van bescheiden speler tot sterk A-merk in de fintechwereld.

Interpolis | Innoveren met de klant in vier dagen
Esther Hoeve legt uit hoe je met Design Sprints in vier dagen kritieke vragen beantwoordt en werkende prototypes ontwikkelt.

En dit is nog maar het begin
Er volgen nog meer namen! Dit programma is dé plek voor B2B-marketeers die vooruit willen. Zorg dat je erbij bent en koop je ticket via www.nimamarketingday.nl. De zaal is groter, maar vol = vol. Tot dan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in