schiphol
partner

Schiphol Media

Schiphol is een poort naar Europa en de rest van de wereld. Dankzij de uitstekende ligging en infrastructuur geldt de luchthaven al decennialang als een belangrijke internationale hub voor handel en persoonsvervoer. In 2017 reisden 68,4 miljoen mensen van, naar of via Schiphol en steeg het vrachtvolume naar 1,75 miljoen ton. Alle denkbare doelgroepen zijn op de luchthaven aanwezig. Van jong tot oud, van backpacker tot business leader en van conciërge tot koning: ze hebben allemaal een goed gevoel bij Schiphol, een vakantiegevoel zelfs. Ongeacht de reden van bezoek. Dat maakt ze gevoeliger voor commerciële prikkels en advertenties. Tel daarbij op dat reizigers relatief lang op de luchthaven verblijven, dat Schiphol precies weet welk type consument zich waar bevindt en dat bezoekersstromen via slimme technologieën continu worden gevolgd en gestuurd. Al deze kenmerken maken Schiphol een unieke locatie voor branding, reclamecampagnes, activaties en productlanceringen. En dat alles met vele verkooppunten op loopafstand. Lees meerLees minder
Advertentie