Er is tegenwoordig maar één plek waar jouw merk opvalt én grote goodwill kweekt: in het ziekenhuis. Hoewel adverteren daar onmogelijk lijkt, is er een manier om overal in het ziekenhuis zichtbaar te zijn. Via een duwstoel. Daar is je boodschap zichtbaar aanwezig in een omgeving vol zorg en aandacht. Dit is niet zomaar reclame; dit is betekenisvolle zichtbaarheid.
Adverteren in ziekenhuizen betekent exclusiviteit.
Jouw merk krijgt via de rondrijdende duwstoelen overal de volledige aandacht. Daarbij geef je iets wezenlijks terug: jij helpt de patiënten in het ziekenhuis. De stoel waarop je adverteert, wordt door jouw adoptie mogelijk gemaakt. Je levert letterlijk zitcomfort voor patiënten en bezoekers en draagt zo bij aan de dagelijkse zorg.
Vitrina is het bedrijf dat deze unieke combinatie van landelijke zichtbaarheid en maatschappelijke impact mogelijk maakt. Het is een revolutionair idee geweest van de oprichter, Jos Bookelman. En zijn idee is uitgegroeid naar de mogelijkheid voor ziekenhuisreclame voor merken met visie. “Het is een krachtige keuze.” aldus adjunct directeur Paula Derriks. “Je positioneert je niet alleen als merk, maar ook als een onderneming die zijn maatschappelijke verantwoording neemt. Zichtbaar én betekenisvol.”
Eén stoel, of meerdere stoelen?
Wie wil groeien, verbinden en impact maken: het ziekenhuis is de plek waar dat allemaal samenkomt.
Ziekenhuizen verwelkomen dagelijks duizenden bezoekers. In Nederland zijn er jaarlijks meer dan 20 miljoen ziekenhuisbezoeken. Dat betekent een enorm bereik, verspreid over een publiek dat zich in een ontvankelijke, geconcentreerde gemoedstoestand bevindt. Geen haast, geen afleiding – maar tijd, aandacht en vaak ook dankbaarheid. De gemiddelde dwelltime is meer dan 5 minuten; een ideale setting voor langdurige merkblootstelling.
De duwstoel staat daarbij letterlijk in het hart van die ervaring. Het is een functioneel, tastbaar en sympathiek object. Bezoekers herkennen het direct, gebruiken het vaak, en associëren het met comfort en ondersteuning. Dat gevoel straalt af op jouw merk. Het is bewezen dat deze vorm van reclame een hogere herinneringswaarde heeft dan traditionele buitenreclame of print. Dus hoe meer stoelen met jouw bedrijfsnaam of logo, hoe meer mensen zich jouw onderneming positief herinneren.
Vitrina is dé pionier in ziekenhuisreclame
Vitrina is al meer dan dertig jaar actief in ziekenhuisreclame en werkt samen met bijna alle ziekenhuizen in Nederland en Noord-België. Dankzij jarenlange ervaring en wederzijds vertrouwen is Vitrina uitgegroeid tot een betrouwbare partner in de zorg.
Wij combineren zichtbaarheid met maatschappelijke impact: reclame die opvalt én veel bijdraagt. Voor merken die meer willen betekenen dan alleen bereik.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu