Doorbraak Knab beloond met Financial Marketing Award

De prijs beloont initiatieven binnen de financiële sector waar de samenleving écht iets aan gehad heeft

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Knab heeft op de Nationale Dag Financiële Marketing de Financial Marketing Award 2015 in ontvangst mogen nemen. Marketing en e-commercemanager Leslie Hogeveen nam de prijs in ontvangst. AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven kreeg een award voor haar persoonlijke inzet voor een duurzame financiële sector.

Klantenjaarverslag
De uitreiking van de Financial Marketing Award was onderdeel van de Nationale Dag Financiële Marketing, die vakblad VVP, De Baak en het Nima gisteren organiseerden in Driebergen. De prijs beloont initiatieven binnen de financiële sector waar de samenleving écht iets aan gehad heeft, waar mensen duurzaam mee geholpen zijn en waar de – financiële – wereld beter door is geworden. De jury gaf eerder al aan nadrukkelijk te hebben gezocht naar innovaties binnen de grotere concerns, omdat de impact voor klant en sector daar het grootst kan zijn.

Andere genomineerden waren de introductie van het klantjaarverlag van Yarden, de spullenleenverzekering van Centraal Beheer en Peerby, idee en aanpak van de nabestaandendesk en de scheidingsdesk van ABN Amro en het succes van het Oneplanetcrowd. Op de longlist stonden maar liefst 35 initiatieven, volgens juryvoorzitter Madelon Engels ‘een respectabel aantal, misschien wel meer dan de jury op voorhand had verwacht, en stuk voor stuk goede voorbeelden die een inspiratiebron zijn voor marketeers in de financiële sector.’

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie