Onenigheid over naam failliet R&M

De directeuren van R&M Matrix, de doorstart van het failliete R&M Research and Marketing, zijn van mening dat oud-directeur Piet Nelissen ten onrechte gebruik maakt van de naam Nelissen Research and Marketing. Algemeen directeur Max Cramwinckel van R&M Matrix laat dit weten in een reactie op de brief die Nelissen liet uitgaan over zijn nieuwe onderzoeksbureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Cramwinckel zijn alle activa, dus ook de naam van het oude R&M, overgegaan – met goedkeuring van de Rechter Commissaris – naar het nieuwe R&M Matrix. Daar hoort ook de naam R&M en R&M, Research and Marketing bij. Cramwinckel vreest dat Nelissen’s brief mensen op het verkeerde been zet. In zijn brief meldt hij dat het bureau zich van juridisch advies zal voorzien en vervolgens zal ‘handelen naar bevinden’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie