Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2021

GreenHouse Group wint drie awards, Merkle Nederland twee.

Acht prijzen zijn er gisteravond uitgereikt tijdens de vijfde editie van de Programmatic Awards in de nieuwe Amaze, de audiovisuele playground van ID&T. Er is een verscheidenheid aan winnaars.

Alle winnaars op een rij:

Programmatic Campaign Manager | 2021
Zoey Jansen – Greenhouse Group

Programmatic Rising Star | 2021
Kia Karanko – Merkle Nederland

Programmatic Sales Evangelist | 2021
Danny Kriesels – DPG Media

Most Effective Campaign | 2021
Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf

Branding / Awareness Campaign | 2021
Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse

Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021
Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & Moco Museum

Innovative Format Solution | 2021
A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo

Tech & Measurement Solution | 2021
Instant Campaign Launcher – ICI Paris XL & Greenhouse Group

Advertentie
advertisement

Marianne Deenik, de nieuwe voorzitter van de Via Taskforce Programmatic: 'Ieder jaar kijken we als taskforce samen met het bureau kritisch naar wat er nog beter en sterker kan. Zo hebben we dit jaar een jury per categorie samengesteld en het aantal juryleden uitgebreid naar 21 vakgenoten, die een representatieve afspiegeling van de programmatic industrie zijn. Na alle hectiek van de afgelopen anderhalf jaar en gemis aan live events wilden we dit jaar een zeer speciale Programmatic Awards- uitreiking organiseren. En dat is gelukt. Een avond vol lol en inspiratie, waarop we de specialisten met hun cases ouderwets de aandacht konden geven die ze verdienen.'

Via-voorzitter Marion Koopman
Via-voorzitter Marion Koopman

Plaats als eerste een reactie

Advertentie