Nieuwe campagne Unox: Kom. Soep.

Unox lanceert vandaag een grote nieuwe campagne onder de slogan 'Kom. Soep.', die Nederlanders moet aansporen om vaker soep te eten.

Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

In de nieuwe commercial staat Unox stil bij de verschillende &;soepmomenten&;, waaronder de Nieuwjaarsduik, waarbij ieder soepmoment wordt ingeleid met een uitnodigend &;Kom!&

Volgens Aleksander Fiege, Marketing Manager Unox is de campagne bedoeld om soep en Unox in de hoofden van de Nederlanders nog meer met elkaar te verbinden. Ook dient de campagne om mensen aan te sporen op meer verschillende momenten soep te eten. De simpele slogan &;Kom. Soep.&; moet daarbij helpen.

&;We hebben bewust gekozen voor eenvoud en herkenbaarheid,&; legt Fiege uit. &;Hoe vaak zeggen mensen niet "Kom!" tegen elkaar?&; De bedoeling is dan ook dat iedereen bij het woord &;Kom&; straks automatisch aan soep denkt. Fiege: &;We hopen natuurlijk dat deze slogan het in zich heeft om een soort nieuwe &;Biertje?&; te worden.  

Naast de televisiecommercial bestaat de campagne uit print, online, en outdoor-uitingen, met &;een soort Hollandse Haiku&;s&;, zoals Unox het zelf omschrijft, &;die wijzen op typische of atypische soepmomenten&;. 

Heeft Unox met deze slogan inderdaad een nieuwe &;Biertje?&; te pakken? Oordeel zelf: 

Credits:

Merk: Unox
Bureau: TBWA\Neboko
Concept: Bas Engels, Yacco Vijn.
Art: Yacco Vijn
Copy: Bas Engels, Bart Heijboer
Bureauproducer: Petra Leddy
Account: Robert Volten, Gert-Jan Timmer
Productiemij: Hazazah
Regisseur: Billy Pols
Verantwoordelijk bij klant (Unilever): Bart Kuppens, Aleks Fiege, Hiske Hoogveld

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie