'In 2020 won het merk met de meeste transacties, in 2030 wint vertrouwen.'

'Merken zonder missie liggen in de grabbelton naast prijs, gemak en snelheid', aldus David Snellenberg (Dawn) in zijn video-column.

David Snellenberg sprak speciaal voor Adformatie Connects Live een column in. ‘Wij zitten aan de emotionele kant van de economie. Je schaart je niet bij de marktkoopman, maar bij degene bij wie je je veilig voelt. Die er ook voor je is als je even niet wil kopen. In 2020 won het merk met de meeste transacties, in 2030 is vertrouwen de valuta.' 

Bekijk de hele column hier: 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Frank Körver
Goede column. Spot-on. Groet, Frank
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie