Heineken, Happy Tosti en Milieuwerk richten Social Capital op

Social Capital verbindt werknemers met een zichtbare of onzichtbare arbeidsbeperking aan partners van Heineken.

Jasper Kool (Happy Tosti), David Jansen (Mileuwerk), Marc Josephus Jitta en Gerrit Keen (Heineken Nederland)

Heineken Nederland, Happy Tosti en Milieuwerk zijn een samenwerking aangegaan onder de naam Social Capital. Heineken: ‘Social Capital is een jong en ambitieus bedrijf, ontstaan vanuit een gedeelde visie van de drie partijen: zoveel mogelijk mensen met een zichtbare of onzichtbare arbeidsbeperking een betaalde baan bieden bij de partners van Heineken in de horeca en facilitaire dienstverlening.’

Mooie kans

Marc Josephus Jitta, directeur out of home bij Heineken, zegt dat juist nu de minder sterke arbeidsgroepen hard worden geraakt. ‘Vorig jaar raakten we in gesprek met Happy Tosti en Milieuwerk. Twee organisaties die al lange tijd bezig om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een mooie werkplek te bieden. Maar we zijn er nog lang niet in Nederland. Happy Tosti en Milieuwerk hebben de kennis en ervaring in het detacheren, begeleiden en coachen van deze specifieke doelgroep in de horeca. Heineken heeft de sterke relaties en het netwerk. Deze unieke combinatie zien we als een mooie kans om meer mensen te helpen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie