Tony Chocolonely maakt repen met een boodschap

Tony's komt met de 'hieper de pieper-reep', de 'je wordt bedankt-reep', de 'blij met jou-reep', de komt goed-reep en de 'voor de zomaar'. 

Chocolademerk Tony’s Chocolonely komt met vijf nieuwe 'Zeg ’t met een reep-repen'. Vijf klassiekers die in een nieuw jasje zijn gestoken en zijn voorzien van een unieke boodschap. 'Voor elke gelegenheid eentje', stelt Tony's. Zo is er de 'hieper de pieper-reep', de 'je wordt bedankt-reep', de 'blij met jou-reep', de komt goed-reep en de 'voor de zomaar'. 

De repen liggen sinds deze maand in de schappen van de Bijenkorf, Primera, WAAR!, de Wereldwinkels en in Tony’s online chocoshop en kosten 3,99 per stuk. De wikkels hebben allemaal een andere boodschap, maar zitten wel om de 'classics.' De 'je wordt bedankt-reep' komt in de smaak melk 32%, de 'hieper de pieper-reep' in karamel zeezout, de 'blij met jou-reep' in melk noga, de 'komt goed-reep' in melk hazelnoot en de 'voor de zomaar-reep' in puur 70%.

Opsturen

Volgens Tony's kun je de repen ook opsturen. 'Op de achterkant hebben we wat ruimte opengelaten om de chocogroetjes te kunnen doen. Geen kaartje meer nodig dus'.

Advertentie
advertisement

Zwakke vraag

De verkoop van chocola is de afgelopen periode weer wat gestegen nadat die eerder gekelderd was. Chocolademakers worstelen vrijwel het hele jaar met een zwakke vraag door de coronapandemie. Doordat consumenten meer thuis zijn kopen ze minder chocola in een opwelling, op reis of als cadeau, blijkt uit nieuwe cijfers van Zwitserse chocolademaker Barry Callebaut, het bedrijf dat onder meer chocola levert aan Nederlandse supermarkten en de chocolade voor de Magnum-ijsjes van Unilever. Ook de producten van Tony's Chocolonely worden in de fabrieken van Barry Callebaut gemaakt. 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie