Coolblue laat zijn 'broek zakken' en komt met eerste tv-commercial

Bedrijf begint na 15 jaar toch met reclame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Coolblue zendt vanavond zijn allereerste tv-spot uit. Een opvallende keuze, aangezien het bedrijf tot nu toe nauwelijks in reclame heeft geïnvesteerd. ‘We zijn de afgelopen jaren keihard gegroeid door mond-tot-mond-reclame,’ zegt Pieter Zwart, oprichter en directeur van Coolblue. ‘Nu is het tijd om nóg harder te groeien met tv-reclame. Want we meten en weten: áls mensen ons ervaren, zijn ze vaak zo enthousiast dat ze het ook weer aan anderen vertellen.’

Waarom heeft het bedrijf zo lang gewacht met reclame? Zwart: &;Reclame maken voelde voor ons altijd alsof we op nationale televisie, voor miljoenen mensen, de broek lieten zakken. Dan moet je wél heel zeker weten dat al de beloftes die je doet, kloppen. Ook als er opeens - bovenop een toch al snelle groei - nóg meer klanten bij komen. "Zaterdag besteld, zondag in huis", bijvoorbeeld, durven we nu met vol vertrouwen op tv te schreeuwen.’

De tv-spot is ontwikkeld met reclamebureau Duval Guillaume en productiemaatschappij 100% Halal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie