Premium

Doen alsof je seks hebt in de keuken, zodat de kinderen de Cookie Notti niet opeten

Selmore bedenkt campagne voor Cookie Notti, het broodbeleg voor volwassenen van Penotti.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vorige week dat Selmore Penotti mocht verwelkomen als klant. Maandag 26 januari gaat de eerste commercial die uit de samenwerking voortvloeit live.

De campagne is bedoeld om Cookie Notti, een broodbeleg voor volwassenen, te lanceren. De campagne werd ontwikkeld door Niels Westra en Jakko Achterberg (), in samenwerking met productiemaatschappij Czar. Jeroen Annokkee tekende voor de regie. (Full credits onderaan dit bericht.)

Achterberg, creative director bij - en partner van Selmore: &;In de commercial laten we zien hoe ouders de Cookie Notti lekker voor zichzelf houden. Door handig te spelen met het laatste dat een opgroeiende puber wil zien van z’n ouders.&;

Credits
Bureau: Selmore
Klant: Penotti
Verantwoordelijk bij klant: Marcel Peeters, Madelon de Beer

Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling, Mira Weijs
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Marcel Peeters, Madelon de Beer
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Jeroen Annokkee
Producer: Robbert Aschermann
D.O.P./Cameraman: Rutger Storm
Offline studio: Kapsalon
Offline editor: Brian Ent
Online: Crabsalad, Laurens Orij
Grading: Crabsalad, Laurens Orij
Geluidstudio: Sauvage Sound
Geluidstechnicus: Michael Sauvage
Muziek: Merlijn Snitker

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie