Nieuwe campagne van Aviko

Aviko scherpte de merkstrategie aan en komt met een nieuwe campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fritesmerk Aviko heeft inmiddels een veel groter assortiment, zowel in de diepvries als in de  koeling. Maar dat is dus nog niet bekend bij de consument. Een nieuwe merkstrategie plus ondersteunende campagne moeten daar verandering in brengen.

 

Met de warme maaltijd (het moment dat een gezin samen aan tafel zit, aldus Aviko) als uitgangspunt bedacht communicatiebureau Backbone Marketing 3 televisiecommercials. Drie vriendenstellen spelen in een mini-‘soap’, rond de producten van Aviko.

 

In de eerste commercial, vanaf 2 december op TV, introduceert Aviko de kant-en-klaarmaaltijden van Kokkerellen. Pay off: Aviko. Elke dag feest aan tafel.

De volgende 2 commercials zijn in 2014 te zien.

 

De campagne wordt aangevuld met een online kookplatform, winkelvloer- en PR-activiteiten.

Aviko is het tweede grootste aardappelverwerkende bedrijf in Europa en het vierde wereldwijd. Het merk is de grootste producent van gekoelde frites ter wereld.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie