PlayStation 4 lanceert 'Welcome to the Future of Play'

180 Amsterdam tekent voor de internationale geïntegreerde (kerst)campagne voor de PlayStation 4.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doel van de campagne &;Welcome to the Future of Play&; is de grootste community van een nieuwe generatie gamers samen te brengen. 

De setting is die van een epische Viking-oorlog, geregisseerd in Hollywood-stijl door Hollywood-regisseur .

 

De campagne is het vervolg op het succes van ;For the Players&;, de campagne waarmee de PS4  een jaar geleden - eveneens van de hand van 180 Amsterdam - gelanceerd werd en die onlangs bekroond werd met een Grand Prix en Goud bij de Europese Effie Awards.

Credits 

President & CCO 180 Amsterdam: Al Moseley

Creative directors: Nick Bell, Martin Terhart

Artdirector: Stephane Lecoq

Copywriter: Martin Beswick

Brand Director: Emma Holland

Account Director: Simone Raspagni

Strategic Planner: Jonas Vail

Project Director: Meredith Bergonzi

Agency Producer Print: Eleanor Fitzgerald

Agency Producer TV: Bethany Papenbrock

Head of Production: Susan Cook

Production Company: Caviar

Executive Producer: Louise Gagen

Director: Ruben Fleischer

Fotograaf: Vincent Dixon

Producer: Neil Cray

Editor: Jono Griffith

Post production: MPC

Music: Wave 

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie