Coca-Cola stelt storytelling centraal op vernieuwde corporate website: Coca-Cola Journey

'We willen iedereen die geïnteresseerd is in Coca-Cola meenemen op onze reis.'

Coca-Cola introduceert in Nederland een nieuwe corporate website: . Coca-Cola spreekt van een &;dynamisch digitaal magazine waar alle verhalen en nieuwsberichten over Coca-Cola in Nederland verzameld zijn&;. Er is informatie te vinden over veel besproken ingrediënten (suiker, suikervervangers) en de bezoeker treft er artikelen aan over gezondheid en duurzaamheid. Het frisdrankmerk: &;Maar ook de vertrouwde informatie over de merken, de rijke geschiedenis en de toekomstplannen van Coca-Cola.&;

Digital content editor voor Coca-Cola Journey, Araya Hussainali, vertelt dat storytelling centraal staat op Coca-Cola Journey. &;We willen iedereen die geïnteresseerd is in Coca-Cola meenemen op onze reis. Daarom is de website een soort magazine waar je steeds nieuwe verhalen vindt over de geschiedenis, het heden en de toekomst van Coca-Cola. Daarbij is er veel aandacht voor ons lokale verhaal: wat Coca-Cola in Nederland betekent en hoe we ons steentje bijdragen aan de samenleving. Ook geven we duidelijke informatie over onze dranken en hoe we een gebalanceerde leefstijl stimuleren. Coca-Cola Journey is daarvoor een prachtig platform.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie