Nivea Doll was in 2016 de meest succesvolle campagne voor een goed doel

The Good Report zet alle communicatie- en reclameacties voor maatschappelijke doelen op een rij

Internationale organisaties The Gunn Report en ACT Responsible presenteren The Good Report: een ranglijst van 's werelds meest succesvolle campagnes voor het goede doel. Zij onderzochten 702 campagnes uit 71 landen en keken zowel naar effect als de mening van het publiek.

Op nummer 1 staat Nivea Doll van FCB Brasil (São Paulo). Met deze pop leert het cosmeticamerk kinderen dat het belangrijk is om zonnebrandcrème te gebruiken.

#2 Priceless Traps van Geometry Global (Bogota) voor het ministerie van Milieu en Duurzaamheid in Colombia

#3 This Girl Can van FCB Inferno (Londen) voor Sport England

#4 Print For Help van FCB Brasil (São Paulo) voor Hewlett-Packard Brasil

#5 One Shot Is Enough van Prolam Y&R (Santiago) voor Unicef

Lees meer over het rapport.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie