Wanderbrief gaat op zakenreis via Vodafone en publiceert inspirerend reisverslag

In de campagne staat internationaal ondernemen centraal

Platform verbindt bedrijven met creatieve toptalenten van over de hele wereld, en Vodafone (founding partner van de start-up) heeft een nieuw abonnement speciaal voor mensen die internationaal zakendoen. De twee bedrijven helpen elkaar in een gezamenlijke campagne rondom .

Mark van der Heijden en Valentijn van Santvoort gingen op een vijfdaagse ‘New Business Trip’ door Europa. De reis werd gesponsord door Vodafone. In het videoverslag vertellen de mannen hoe een Vodafone Red Pro abonnement het makkelijk maakt om overal ter wereld zaken te doen. Van online vergaderen op een IJslandse vulkaan tot Skypen langs de Duitse Autobahn en surfen aan de Spaanse kust.

Van der Heijden: ‘Deze trip met Vodafone laat zien hoe wij ons bedrijf opbouwen terwijl we de wereld rondreizen. Met een zakelijk abonnement als Red Pro blijven we in touch met de wereldwijde community en kunnen we snel schakelen met onze klanten en ons internationale team.’

Wat is Wanderbrief?

Zijn bedrijf Wanderbrief verbindt bedrijven met creatieve talenten van over de hele wereld. Als je je als creatief aanmeldt, krijg je de kans om te werken voor bureaus, merken en goede doelen over de hele wereld. Niet in ruil voor geld, maar voor de ervaring in het buitenland.

Inmiddels hebben al meer dan 6.000 creatieve freelancers uit 77 landen zich aangemeld bij Wanderbrief. Ook Vodafone zet creatieve talenten uit de Wanderbrief community in bij verschillende projecten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie