Bekende voetballers kopen en verkopen voetbalplaatjes van zichzelf en teamgenoten, mogelijk met voorkennis. De KNVB vindt dat geen probleem.
CMO Studio | De KNVB heeft geen geweldig imago. Passier: 'Iets dat in decennia is opgebouwd, verander je niet in een paar maanden.'
De KNVB en rapper/zanger Snelle voerden samen campagne om meer kinderen aan het voetballen te krijgen. UEFA prijst de campagne.
‘Voetbalpassiepunten is een digitaal spaarprogramma waar je je lokale voetbalclub mee kunt sponsoren.
Decossaux, directeur commercie KNVB, noemt de provider een gewaardeerde partner die de afgelopen jaren het voetbal vooruit heeft geholpen.
Nieuwe muzikale campagne moet leiden tot meer aanmeldingen bij de clubs die te kampen hebben met minder aanmeldingen door de pandemie.
Samenwerking gericht op hygiënisch schone en veilige sportomgeving.
De brief is het begin van de driejarige campagne ‘Ons voetbal is van iedereen' die dit seizoen de titel ‘One love, voetbal verbindt' draagt.
KNVB staat 'ongepaste' sponsordeal niet toe, voetbalclub is 'verbaasd en ontdaan'.