Moeilijke marktomstandigheden drukken op het operationele resultaat.
Veldhuis verwacht dat de doordeweekse krant op papier geen lang leven meer beschoren is.
De hoofdredactie beraadt zich over het X-gebruik van NRC. De krant stopt in ieder geval per januari met adverteren op het platform.
Podcast Takedown is de eerste gezamenlijke productie, Team High Tech Crime van de politie wil zich profileren als interessante werkgever.
De nationale luchtvaartmaatschappij van Turkije ziet de aardbevingsramp niet als obstakel om in NRC te adverteren.
De naamswijziging van NRC Media in Mediahuis NRC heeft volgens de directie geen invloed op het beleid of op de relatie met Mediahuis.
Mediahuis breidt de commerciele audio-activiteiten uit. Mandy van der Wal leidt de unit Audiohuis, die voortkomt uit NRC.
Het mediamerk wil met Audiohuis Podcastnetwerk op ‘de meest veelzijdige manier’ de Nederlandse podcastluisteraar bereiken.
De ‘waterfles met een missie’ wil met de actie vervuiling door plastic flesjes tegengaan.