Het mediamerk wil met Audiohuis Podcastnetwerk op ‘de meest veelzijdige manier’ de Nederlandse podcastluisteraar bereiken.
De ‘waterfles met een missie’ wil met de actie vervuiling door plastic flesjes tegengaan.
Deze uitgever publiceert de uitkomsten van NRC Verantwoord, een uitgebreid doelgroeponderzoek onder de gebruikers van het mediamerk.
's Ochtends 'logischer moment' en bezorging onder druk.
NRC Media en podcastbedrijf De Stroom gaan met elkaar in zee. Mediahuis wordt voor 50 procent mede-eigenaar van De Stroom.
Madelon Fortuin: 'Wij willen dé autoriteit in podcasting worden, ook als het gaat om distributie en monetization.'
NRC doet het met zijn content beter dan de benchmark als het gaat om reclame-effect, volgens onderzoek DVJ Insights.
NRC wil groeien in de audiomarkt en mikt in de advertentiemarkt op een versterking en verbreding van de propositie.
App moet gids zijn door het brede en soms onoverzichtelijke podcastlandschap.