Roorda Reclamebureau maakte samen met het de Rijksoverheid het derde deel van de 'versoepel-campagne', die zaterdag live gaat.
Campagne gericht op 'kleine stapjes'. En Shaggy moet ervoor zorgen dat mensen meteen beginnen met bewegen.
De PR-actie en campagne 'Het begint bij Marktplaats', die deze week van start is gegaan, is ontwikkeld door Roorda Reclamebureau.
Interactieve campagne van VWS en Roorda Reclamebureau moet jongeren kennis laten maken met - voor hen - onbekende voorbehoedsmiddelen.
De campagne - uit de koker van Roorda Reclamebureau - richt zich op de omgeving van mensen die met mentale problematiek kampen.
Tijdens de decembermaand is het extra belangrijk dat we de regels blijven naleven, zo laat de commercial zien.
Deze week al radio-commercials en advertenties in dagbladen, later volgen ook televisiespots.
Zonder opgeheven vingertje moet 'Dranquilo' op luchtige wijze laten zien dat geen of minder alcohol drinken heel normaal is.
In totaal zijn er 4,4 miljoen mantelzorgers in Nederland, van wie er 750.000 langdurig en intensief hulp bieden.