'Onze omgang met spullen is beschamend, gedrag verandert niet. De ontwerpgemeenschap moet verantwoording nemen', vindt Richard van der Laken
Introductie van ’s werelds eerste circulaire tennisbal moet CO2-uitstoot beperken en plastic soep verminderen.
De abonnementsdienst voor huishoudelijke apparaten lanceert eerste thema-campagne: Koop niks. Krijg alles.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 6 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 5 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 4 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 3 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 2 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 1 van 6.