Overslaan en naar de inhoud gaan

De digitale transformatie van sanitaire koploper Plieger

Meld je aan voor de Dept talks live sessie om alle in's and out's te horen over de digitale transformatie van Plieger van begin tot eind.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Dept X Plieger

Dept is uitgenodigd om samen met sanitaire koploper Plieger aan tafel te gaan. Hier bespreken we aan de hand van een praktische case de kansen, uitdagingen en afwegingen van digitalisatie voor organisaties. Want uit ervaring weten we dat het niet alleen lastig kan zijn voor je eigen business om een digitale mindset te creëren, maar ook dat het laten meebewegen van je klant en de eindconsument geen fluitje van een cent is.

Meld je hier aan: http://dept.ly/3aO86Gv voor de (gratis) live sessie. 

Het afgelopen jaar hebben we gemerkt hoe groot de noodzaak is om digitaal aanwezig te zijn en er wordt voor geen enkele industrie een uitzondering gemaakt. Maar niet ieder bedrijf voelt zich direct thuis in de digitale wereld en de ene organisatie heeft wat meer overtuiging nodig dan het andere. Hoe zorg je als traditioneel familiebedrijf dat niet alleen jouw product of dienst toekomstbestendig is, maar je ook je werknemer, de klant en zelfs de klant van de klant de stap naar digitaal laat zetten?

Vier key takeaways:
- De digitale transformatie van Plieger van begin tot eind en de veranderende rol van de groothandel in de waardeketen;
- De mindset en bedrijfsactiviteiten van je (traditionele of familie-) bedrijf ombuigen naar digitaal en hoe Plieger zijn familiewaarden inzet tijdens deze transitie;
- Hoe je ervoor zorgt dat je de klant en de eindconsument centraal zet in je plannen en zij ook klaar zijn om de stap naar digitaal te zetten;
- Een belangrijke afweging in 2021: B2B of D2C?

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in