Lufthansa is de grootste online luchtvaartmaatschappij, ook KLM doet het goed, meldt Nielsen//NetRatings in recent onderzoek. De hoogste groeicijfers worden behaald in Duitsland en Italië. Daar steeg het aantal bezoeken (unieke bezoekers) met respectievelijk 142 en 139 procent. De groei in Duitsland wordt voornamelijk veroorzaakt door Lufthansa, dat 442 procent meer bezoeken noteerde in juli van dit jaar vergeleken met een jaar geleden. De grootste groeier na Lufthansa is British Airways, dat 170 procent meer bezoeken kreeg. KLM staat op een derde plaats met een groei van 137 procent. Opvallend is wel dat bezoekers aan de site van KLM er aanzienlijk korter blijven dan bij de sites van andere luchtvaartmaatschappijen. Gemiddeld ligt de bezoektijd bij sites van Europese luchtvaartmaatschappijen op dertien tot veertien minuten, bij KLM noteerde Nielsen//NetRatings 5,44 minuten. De sterkste groeiers zijn daarmee niet de budget-airlines die sterk inzetten op online verkoop, zoals Easyjet en Ryanair, maar juist de traditionele partijen (Emerce).
Groei bezoek sites vliegtuigmaatschappijen
Sites van luchtvaartmaatschappijen zijn in Europa populairder dan ooit. Sinds oktober vorig jaar is het bezoek aan de sites met 118 procent…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu