Veldhuis verwacht dat de doordeweekse krant op papier geen lang leven meer beschoren is.
Moerland wordt uitgever van de Europese nieuwsdienst Euractiv.
De reden voor het verdwijnen zijn de gestegen distributiekosten.
's Ochtends 'logischer moment' en bezorging onder druk.
CMO STUDIO | Insturen voor DDMA Awards is volgens Corné Hoogendoorn erg belangrijk voor employer branding.
'Logischer moment, kosten distributie en bezorging onder druk.'
Een 1/1 in de krant is een uitgelezen kans om wat ijzersterke branding op de mensen los te laten. Maar wat deden ze bij Lexus?
Altijd link, humor inzetten. Maar het pakt goed uit.
Commercieel directeur van NRC Madelon Fortuin hoopt dat de branche snel grote stappen gaat maken met online afrekenmodellen.
Het tijdschrift vervangt DeLUXE.
Nieuwe website draagt bij voor 12% van de abonnementsaanwas.
De NPO krijgt te veel macht, vinden ze.
Krant heeft vanaf najaar geen eigen redactie meer.
Hoe nu verder met NRC Media, onder de vlag van het Vlaamse Mediahuis? Algemeen hoofdredacteur Peter Vandermeersch geeft antwoord.
Met de overname ontstaat in Nederland een uitgever die in vrijwel heel Nederland landelijke en regionale dagbladen uitgeeft en huis-aan-huisbladen verspreidt.
Column Jaap Peters
Het mediaportret van Remco Dolstra
Het mediaportret van Jan Driessen
Doelpunt of rode kaart? Zes communicatieprofessionals beoordelen zeven WK-campagnes. ‘Zielloos, futloos, bierloos, testikelloos, hopeloos.’
Zoals Adformatie vrijdag al meldde wordt NRC Media te koop gezet. Wat zijn de scenario’s?
Vandaag stond er een pagina grote advertentie in dagblad Metro met het nieuws dat je ‘vanaf nu’ de Metro Mode iPad app kunt downloaden. Geheel nieuw is de app echter niet. Sinds november 2013 heeft de app een stil bestaan in de App Store.
'Geld besparen en de titels beter van elkaar onderscheiden.'
Ochtendkrant nrc.next krijgt in het najaar een editie op zaterdag.
De lonen van de bestuurders van de publieke omroepen zijn in 2012 licht gestegen.
Nrc.next verschijnt vanaf dinsdag 12 februari in een nieuwe vorm. De categorieën ‘weten’, ‘denken’ en ‘doen’ staan daarbij centraal.