Het filter om aandacht te vragen voor de datingshow is gebaseerd op het bekende Instagram-filter ‘which Disney princess are you?’
Dinsdag vond het jaarlijkse Marketing Technology event van Adformatie plaats. Een samenvatting in one-liners.
Veel bedrijven hebben waslijsten aan Moments of Truth. En dat is best bijzonder. Een positief kritische kijk op het gebruik van Moments of Truth.
Een interview met head of media, sponsoring & CRM voor Heineken Nederland.
Een interview met de directeur marketing van het voormalig staatsbedrijf.
2theloo zal dit jaar de grens van 100 miljoen klanten aantikken.
TomTom: van navigatiemerk naar sport- en actioncam-merk.
Interview met marketingmanager Peter Zijlstra.
Een interview met Rosella Passier, hoofd marketing van het sprookjespark.
Een interview met de nieuwe directeur particulier bij ING Nederland.
Strategie en merkstrategie moesten bij elkaar worden gebracht.
‘Ik spreek van geluk dat de focus voorheen honderd procent op het product lag.’
Zwart wil dat Coolblue een voorbeeldbedrijf is voor andere bedrijven in klantgericht ondernemen.
‘Het economisch bestaansrecht van het businessmodel van de pure retailer is allang opgehouden te bestaan.’
‘Is een productcategorie met vijftien A-merken wel nodig?’, vraagt de vice president marketing Foods zich af in Tijdschrift voor Marketing. Een interview.
Schoenenontwerper Floris van Bommel vertelt verhalen met hele of halve beroemdheden of een opgegraven schoen.
De donateur van nu wil niet passief doneren maar participeren.
Acht maanden is hij nu senior vice president marketing & online van KPN, maar hij is al sinds 2011 aan boord van het voormalige staatsbedrijf. Coen Olde Olthofs taak: de omslag naar online te maken.
‘Onze concurrenten zijn niet alleen meer Nuon of Essent, maar ook Apple en Google’, aldus Eneco’s commercieel directeur consumentenmarkt Erik van Engelen. Een interview.
‘Be humble is sinds enige tijd een van onze kernwaarden’, zegt Raul Pesch manager operators channel Nederland in een interview met Tijdschrift voor Marketing. Maar het bedrijf gaat wel de strijd aan om mobile en cloud.