Creatie & Campagnes

Dit zijn de gevolgen van ‘het nieuwe Cannes’

Claartje Vogel, redactie | 16 november 2017, 17:01

Komt Cannes Lions in 2018 echt tegemoet aan de wensen uit het vak?

Foto: het Snapchat-reuzenrad (Cannes 2017) stond volgens Publicis symbool voor het feit dat Cannes Lions niet meer draait om creativiteit, maar om grote techbedrijven. Marketing- en communicatieprofessionals hebben veel kritiek op het jaarlijkse prijzenfestival in Cannes. Het festival is te groot, e...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cannes Lions cannes lions 2018 cannes 2018

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers