Media

Gerard Timmer (BNNVARA): 'Facebook en Netflix hebben meer invloed op het medialandschap dan de NPO'

Maarten Hafkamp, redactie | 24 augustus 2017, 15:20

Timmer over het nieuwe BNNVARA (‘ontdekken, onthullen, ontketenen’), de relevantie van het publieke bestel in deze tijden van fake news en de overtuiging dat jongeren nog altijd bereikt worden.

De publieksmerken BNN en VARA gingen per 1 januari 2014 samen – als gevolg van het terugbrengen van het aantal omroepen van 21 naar acht – maar pas vanaf vandaag wordt het echt één publieksmerk: BNNVARA. Toen de twee omroepen drie jaar geleden fuseerden, werd er met scepsis naar gekeken. Niet iedere...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gerard Timmer BNNVARA Npo

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers