Brand Culture deel 18: het handelingsperspectief
Brand Culture, deel 17: Het principe van categoriedenken. Ofwel: jezelf een relevante categorie toe-eigenen in het brein van de ontvanger.
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #15: Purpose of Promise?
Identiteit en merkbelofte moeten altijd hand in hand gaan, maar de kern ligt in de identiteit.
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #13: Energize your brand.
Marc Oosterhout geeft in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #12: De logica
Marc Oosterhout en Michael Willems brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #11: Aandacht!
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #10: Living the Brand
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #9: Let's create.
Mensen identificeren zich met de cultuur rondom een merk. Alleen wordt dit vaak over het hoofd gezien.
Hoe je iets zegt, zegt veel over de inhoud en is een belangrijk onderdeel van de merkidentiteit. Deel 6 van Brand Culture.
Brand Culture deel 2
Nieuwe serie essays Brand Culture over positioneren. Deel 1: het principe van ‘Think big’.
Rutte is net Houdini. Ook dit keer zal hij zijn ontsnappingsact laten zien.
In de laatste aflevering van de serie over positionering, belicht Marc Oosterhout, met co-auteur Bastiaan Weers, het principe van Impact.
In de serie over positioneringsprincipes, belicht Marc Oosterhout, deze maand met Michael Willems, het principe van Wijd & Zijd.
In de serie over positioneringsprincipes, belichten Marc Oosterhout en Stephan Ummelen deze maand het principe van Zielenroerselen.
Marc Oosterhout belicht elke maand een van de 12 positioneringsprincipes. Aflevering 9: het principe van Nieuw.
Marc Oosterhout belicht elke maand een van de 12 principes van positioneren. Deze maand aflevering #8: de noodzaak van een 'keiharde usp'.
Marc Oosterhout belicht elke maand een van de 12 principes van positioneren. Deze maand de ‘koningsvraag'.