BeInfluence Europe en New Kith zullen het influencer marketing landschap herdefiniëren door de unieke krachten van elke agency te bundelen.
Kom op 30 mei naar Studio 21 en vier het beste werk!
Ontdek de drie universele fases binnen veranderprocessen. Corporate antropoloog Jitske Kramer vond een patroon waar iedereen doorheen gaat.
MyAdbooker verandert het speelveld in buitenreclame met realtime advertentietechnologie.
The established annual hub of the creative industry features 30+ speakers from creative fields like AI, digital art, graphic design and more
Ontdek de nieuwste trends en ontwikkelingen in het communicatievak tijdens C-day24, hét nationaal congres voor communicatieprofessionals.
Er is geen ‘one size fits all’ als het om marketing gaat. Echter, de scheidslijnen tussen deze twee werelden zijn dunner dan je denkt.
Wel nieuwe wensen, maar nog geen nieuwe mensen?!
De donatieweek in december 2023 werd een groot succes.
Zorg dat je als ondernemer goed beschermd bent voor de risico’s die jouw werk met zich meebrengt.
Elk bedrijf heeft het doel om te groeien.
Ontdek de voordelen van gepersonaliseerde herbruikbare koffiebekers voor promotionele doeleinden en dagelijks gebruik.
Interview met Derek Müller, de nieuwe Sustainability & Social Impact Lead Publicis over het succes van het For Better-programma.
Marleen Smit (Google NL) deelt in de aanloop naar Think Digital hoe AI je marketing een boost kan geven en hoe je aan de slag gaat.
Met Schiphol Media bereik je miljoenen Nederlandse en buitenlandse reizigers, zelfs al voordat ze op de luchthaven aankomen.
Ook Beter Bed genereert met hun online-first aanpak zo’n 30% meer impact op hun marketing-euro.
'Wij zoeken een samenwerking op die goed past en daarmee creëren we bereik in de exact juiste doelgroep'.
Experience marketing stelt je als merk in staat om mensen het unieke karakter van je merk of product te laten ervaren.
'Dat had ik bedacht willen hebben.'
Mijn favoriete Esprix winnaar aller tijden moet nog komen.