Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Sven de Graaf

Lees meerLees minder
  • Campagnes / 23 January 2020 - 13:03

    Vlot 'debuut' bureau The Family met Werkspot-campagne

    ‘Een goed begin is de juiste vakman’ moet vertrouwen wekken voor het online vinden van vakmensen.

  • premium
    Digital transformation & tech / 22 January 2020 - 13:33

    Wat voorspelden we in 2009 over gezichtsherkenning in buitenreclame anno nu? - Back to the Future I

    Trendcasting is een vak. Want wat kwam er terecht  Adformaties voorspellingen in 2009? En wat brengt de toekomst? Deel 1/5.

  • premium
    Bureaus / 16 January 2020 - 7:00

    Jip Samhoud in 6 jaar van startup naar marketingpionier

    Ceo & oprichter &samhoud creative tech over de naamswijziging van zijn bedrijf en businessmodellen voor de toekomst.

  • premium
    Digital transformation & tech / 10 January 2020 - 9:17

    ‘Meningen zijn slechte voorspellers van reclame-uitingen’

    Coen Olde Olthof over zijn scale-up Alpha.One en zijn fascinatie voor artificiële intelligentie en neuromarketing

  • Spencer Waldron
    Digital transformation & tech / 9 January 2020 - 10:15

    Een presentatietool die graphics en persoon samenbrengt op het scherm

    Prezi’s communicatiedirecteur Spencer Waldron vertelt over Prezi Video

  • premium
    Campagnes / 17 December 2019 - 11:49

    #withGalaxy-campagne promoot ‘mobiele mediastudio’

    De campagne is een showcase die de functionaliteiten en kwaliteiten van de camera benadrukt, maar reikt verder dan dat.

  • ANWB
    Campagnes / 13 December 2019 - 14:01

    Wegenwacht herenigt pechvogels met thuisnest in Kerstcommercial

    Pechvogels in het verkeer kunnen ook gewoon Kerst vieren, dankzij de ANWB.

  • Campagnes / 12 December 2019 - 14:37

    Campagne CB12 Mondwater gaat terug naar de bron

    De campagne verpakt haar boodschap in een uitgekiend en ludiek stukje retro-compositie.

  • Digital transformation & tech / 9 December 2019 - 17:39

    Ikea komt met Facebook AR-ad voor zijn Pax-kast

    De eerste aanzet tot een nieuw soort adverteren voor met name Instagram.

  • Tommy Hilfiger
    Merkstrategie / 5 December 2019 - 10:34

    Sail Amsterdam gesponsord door Tommy Hilfiger

    2.000 vrijwilligers gekleed in Tommy Hilfiger-outfit

  • Campagnes / 28 November 2019 - 11:23

    Milka’s ‘The Unsung Hero’ bezingt het kerstgevoel met finesse

    ‘The Unsung Hero’ doet de stoerste hooligan een traantje wegpinken.

  • 123rf
    Bureaus / 27 November 2019 - 10:53

    Storm Digital wint pitch digital marketing Zilveren Kruis

    Het digital bureau gaat een breed spectrum aan digitale diensten uitvoeren voor de zorgverzekeraar

  • Sharon Klaver
    Influencer marketing / 26 November 2019 - 10:33

    Influentials creëert marktplaats voor TikTok-influencers

    Begin 2020 zullen de eerste TikTok-campagnes live gaan.

  • premium
    YouTube
    Merkstrategie / 19 November 2019 - 12:45

    Wordt Stadia een déjà vu van Google Glass of een echte gamechanger?

    De lancering van Googles cloud-gaming-service vandaag is prematuur en gehaast.

  • MWG
    Media / 18 November 2019 - 12:28

    ADCN, MWG en VEA hokken samen op Westergas

    De drie brancheorganisaties willen beter samenwerken en de verschillende media- en communicatie-disciplines meer verbinden.

  • premium
    123rf
    Bureaus / 15 November 2019 - 12:28

    Personeelsschaarste en stijgende lonen bedreigen groei digitale bureaus

    DDA-voorzitter Ivo Roefs: ‘We zijn het slachtoffer van ons eigen succes.’

  • Campagnes / 14 November 2019 - 10:55

    Ikea verklaart ‘Iedereen Slim’ met nieuwe merkpositionering

    De campagne speelt 'slim' in op de interactie tussen woning en mens.

  • premium
    Google
    Digital transformation & tech / 12 November 2019 - 16:41

    Google lanceert Grow My Store-platform om ‘digibete’ mkb’er online te helpen

    Via het platform kunnen mkb’ers hun website eenvoudig laten analyseren.

  • 123rf
    Data & insights / 11 November 2019 - 16:58

    Bij lagere collectiviteitskorting switcht 12% van zorgverzekeraar

    Dat blijkt uit jaarlijks onderzoek van MeMo2 naar het switchgedrag van Nederlanders inzake zorgverzekeraars.

  • Campagnes / 11 November 2019 - 15:46

    Bol.com lanceert 'Hulppiet', een interactief sinterklaasverhaal

    Kinderen gaan op avontuur met een pratende Sint middels de stembesturing van Google Assistant

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media