Digital transformation Hoe virtual reality de impact van communicatie enorm kan vergroten Met vr zijn emoties niet zozeer beter over te brengen, maar kunnen gebruikers die ook echt ondergaan. Dat zorgt voor veel meer effect.
Partnerbijdrage Nieuwe opleiding op gebied van data driven strategie & organisatie Beeckestijn ontwikkelt nieuwe opleiding: Data Driven Strategie & Organisatie.
Premium Digital transformation ‘AI vraagt van marketeers een heel nieuwe aanpak’ Vijf toonaangevende Nederlandse merken maken in Kickstart AI haast met kunstmatige intelligentie. Wat kunnen marketeers hiervan opsteken?
Campagnes ‘Power of choice’ leitmotiv in nieuwe Werelddealweken-campagne KLM 'Deze campagne is een belangrijke volgende stap in de personalisatie-strategie van KLM.'
Digital transformation Bot Talk #11: Pakketpraat met Daan van PostNL Mr Koreander blogt over chatbots. En praat er ook wel eens mee.
Data & Insights FrieslandCampina laat via QR-code zien van welke boer de babymelkpoeder komt Zuivelgigant is eerste Nederlandse bedrijf dat GS1 Digital Link inzet. Met een klik is de herkomst van producten te zien.
Partnerbijdrage Nieuwe opleiding op gebied van data driven strategie & organisatie Beeckestijn ontwikkelt nieuwe opleiding: Data Driven Strategie & Organisatie.
Premium Digital transformation Wat voorspelden we in 2009 over gezichtsherkenning in buitenreclame anno nu? - Back to the Future I Trendcasting is een vak. Want wat kwam er terecht Adformaties voorspellingen in 2009? En wat brengt de toekomst? Deel 1/5.
Bureaus 5PM start samenwerking met The Ocean Cleanup 5PM zal zich richten op het ontwikkelen van een nieuwe content- en distributiestrategie voor het YouTube-kanaal van The Ocean Cleanup.
Digital transformation Hoe virtual reality de impact van communicatie enorm kan vergroten Met vr zijn emoties niet zozeer beter over te brengen, maar kunnen gebruikers die ook echt ondergaan. Dat zorgt voor veel meer effect.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid