Reputatie & crisis / 15 SEPTEMBER 2025, 17:07:19 Breda schittert in 'klantverhaal' voor Microsoft, maar ziet dat niet als reclameGemeente beschrijft in lovende woorden op website van techbedrijf wat er met behulp van Microsoftproducten is bereikt.
Premium Digital transformation / 27 FEBRUARI 2024, 22:07:00 Overheid vraagt op meer dan 100 manieren toestemming voor volgcookiesHet weigeren van cookies vereist bij 23 procent van de banners meer handelingen dan het accepteren.
Premium Media / 13 MAART 2023, 14:07:00 Reclame voor vlees verbieden? Welkom in een juridisch mijnenveldSteeds meer gemeenten willen buitenreclames voor bijvoorbeeld vlees of vliegreizen verbieden. Maar kan dat zomaar en op grond waarvan?
Premium PR / 20 MEI 2022, 11:58:00 Persconferenties in crisistijd: 'Voorbereiding is key'Suzette Hendriks en Stefan Baan schreven een zakboek voor het organiseren van een persconferentie bij een ramp of crisis.
Premium Gedragsverandering / 26 FEBRUARI 2019, 12:12:00 Overheid sluit jongeren op in escaperooms om te praten over politiekGemeenten en provincies zetten alternatieve methode in om de kloof tussen jongeren en politiek bestuur te verkleinen.
Premium PR / 5 JULI 2018, 10:07:56 Ambtenaren hebben moeite om nepnieuws en desinformatie te herkennenNog geen derde kan fake-nieuws van echt onderscheiden.
Premium Reputatie & crisis / 22 MEI 2017, 10:33:03 Hoe een Haagse adviseur onbegrijpelijke taal bestrijdt met innovatieve communicatieBelangrijkste les: betrek de doelgroep bij het maken van het verhaal
Premium Media / 14 FEBRUARI 2017, 12:06:17 Handleiding communicatie moet raadsleden helpen bewoners te bereikenBinnenlandse Zaken brengt Handreiking Lokale Media en Informatievoorziening
Premium Gedragsverandering / 26 JANUARI 2017, 16:05:51 Burgemeesters voeren actie tegen Telegraaf Media GroepZe vrezen kaalslag bij regiokranten door ‘bedreigende’ bezuinigingen
Premium Gedragsverandering / 23 NOVEMBER 2016, 08:00:00 76 Nederlandse gemeenten willen van de burger geen mail meer ontvangenDaar moet je op een contactformulier soms allerlei persoonsgegevens invullen, voordat je je vraag kunt stellen.