Adformatie Academy: groei, AI en diversiteit centraal in Masterclass Positionering voor bureaus

De Masterclass Positionering voor creatieve bureaus gaat over marktontwikkelingen, groei- en communicatiestrategie en thought leadership.

Vrijdag 27 september organiseert Adformatie Academy de Masterclass 'Positionering en Groeistrategie', onder leiding van specialist Bert Hagendoorn. De vierde editie van deze Masterclass-dag is speciaal ontwikkeld voor creatieve bureaus. Tien vooraanstaande professionals uit het vak zullen spreken, die zijn geselecteerd door Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie) en Bert Hagendoorn (Agency Engines). 

Concrete kennis en inzichten

De Masterclass dag vindt plaats in Capital C Amsterdam en is gericht op professionals van creatieve bureaus, zoals managing directors, creatief directeuren, strategy directors, sales- en accountmanagers en marcom-specialisten. Tijdens de dag wordt ingegaan op de ontwikkelingen en kansen in de markt, de mogelijkheden om je bureau te laten groeien, positionering, het merkverhaal en de communicatiestrategie. De sprekers delen concrete kennis en inzichten, die de deelnemers meteen kunnen toepassen in de praktijk van hun bureau. 

Zo spreekt Victor Knaap van Media.Monks over de marktontwikkelingen, Brian Hirman van iO over fusies en overnames, Fred Moolhuijsen van Agency Engines over business development, Nathalie Post van Deus over de kansen met AI. Na de lunch gaat het programma verder met Bert Hagendoorn (Agency Engines over positionering, Renee van den Oetelaar en Dean Cooman (Boomerang FT over talent, Melanie Bosveld van Kult and Ace over diversiteit en Melanie Butter (Agency Engines) en Susanne van Nierop (Adformatie) over PR en Thought leadership. Het programma wordt geleid en door Hagendoorn.

Interactie en netwerken

Tijdens de dag is veel ruimte gecreëerd voor vragen en interactie, waarbij de deelnemers en sprekers het gesprek met elkaar aangaan over de verschillende onderwerpen. Zo kunnen de deelnemers ook de uitdagingen waar hun bureaus voor staat voorleggen aan de sprekers en de groep. Daarnaast is tijdens de pauzes, de lunch en de afsluitende netwerkborrel veel mogelijkheid voor de deelnemers en sprekers met elkaar kennis te maken en verder van gedachten te wisselen. Ook deze keer is er een beperkt ruimte voor 25 deelnemers.

 

Over Adformatie Academy

De Adformatie Academy is het opleidings-platform van Sijthoff Media, die professionals helpt op het gebied van communicatie- en marketing skills om zo hun persoonlijke en zakelijke doelen te bereiken. De onderwerpen beslaan het hele marketing- en communicatiespectrum, van pr en reputatiemanagement tot aan contentmarketing, merkbeleid, zakelijke vraagstukken, en van arbeidsmarktcommunicatie tot aan persoonlijke vaardigheden.

Bert Masterclass
Foto: Merten Snijders
Deelnemers
Foto: Merten Snijders

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie