Airchip kiest voor MIX als creatief bureau

Dragons' Den deelnemer haalde onlangs 3 to op om wachtrijen op festivals op te lossen

YouTube

Airchip, de app die wachtrijen op festivals oplost, kiest voor MIX als creatief bureau. Airchip haalde eerder deze maand 300.000 euro op bij het tv-programma Dragons’ Den. MIX begint met het vormgeven van de b2b-communicatie.

Advertentie
advertisement

MIX gaat aanvankelijk de volledige b2b-propositie van Airchip ontwikkelen en vormgeven. In de toekomst werkt het bureau ook aan de doorontwikkeling van de identiteit van het merk. 

'MIX liet in de allereerste gesprekken zien dat ze in staat waren ons voor te zijn qua denkwijze. Wij hoefde het niet voor ze in te vullen en konden achterover leunen. Het is belangrijk dat zij als festivalbezoeker de taal en visie ademen die wij vervolgens moeten vertalen naar onze klanten', zegt cmo Mark Leene.

MIX is het bureau van Ashwin Murli en Mark Schoones dat in januari dit jaar zijn deuren opende.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie