Amplifon zet samenwerking met Dentsu voort

De strategische kennis van Dentsu heeft Amplifon opnieuw overtuigd, aldus het hoortoestellenbedrijf.

Amplifon, aanbieder van hoorapparaten en moederbedrijf van onder meer Beter Horen, heeft na een 'intensief pitchtraject' besloten om de relatie met mediabureau Dentsu voort te zetten. Sinds 2016 werken beide partijen samen in tien landen. Dentsu is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning en -inkoop van de Amplifon-producten.

Gillian Ydema, client director van Dentsu, zegt: 'We blij dat we de samenwerking met Amplifon en Beter Horen kunnen voortzetten, omdat we elkaar vinden in de fundamenten van een goede samenwerking: open communicatie, toewijding en elkaar uitdagen om de beste resultaten te behalen.'

Francesco Rizzi, marketing director van Amplifon België, vult aan: 'Het doel van de samenwerking is om onze mediastrategie te laten evolueren door gebruik te maken van groeiende investeringen in de traditionele kanalen, alsook te innoveren op digitaal vlak en de wijze waarop we data lezen.'

Gijs Vermeulen, head of marketing Amplifon Nederland, zegt tot slot: 'Wij zijn blij om ons partnership voort te zetten met Dentsu als sterke lokale en internationale multichannel partner. Hun strategische kennis heeft ons opnieuw overtuigd!'

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie