Bas Korsten: 'Je voelt nu minder commerciële druk in Cannes'

Nils Adriaans interviewde in Cannes Bas Korsten (J. Walter Thompson Amsterdam) voor Adformatie en de Embassy of Dutch Creativity.

_

Nils Adriaans sprak in Cannes met Bas Korsten van J. Walter Thompson Amsterdam over de dit jaar gewonnen Leeuwen, de ethische discussies in de Creative Data jury en de veranderingen tijdens het festival.
 

Advertentie
advertisement

Reacties: 2

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Paul Blok
In alle opzichten goed verhaal van Bas.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Paul Blok
In alle opzichten goed verhaal van Bas.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie